Първоначално публикувано от rudoni
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
За тия дето са си резнали пин 15....
Collapse
X
-
Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеАз гледам че се мота някакъв точно над пробката за наливане на маслото на ск. кутия....той за какво е?????
Скорост?Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеАз гледам че се мота някакъв точно над пробката за наливане на маслото на ск. кутия....той за какво е?????
Скорост?
да светне лампата на задна скорост
ето ти снимка ако говориш за тозиAlfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщениеда светне лампата на задна скорост
ето ти снимка ако говориш за този"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеМда, баш за нея - че това за задната скорост ли е бре - баси.....Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
ама къде са колегите където мериха?ако колата е с АБС инфото се взима от него , ако е без - от кутията. ама алфа без АБС...........?и какво стана с мененето на оборотите? някой оправи ли ги ? моя авер май свикна с това и го гледам нещо непукис го раздава , ама мене ме дразни това!извинявайте за тона!
Comment
-
Такааааа...
13 волта на място показа осцилоскопа
В движение високото ниво си остана 12 в. а ниското около 0.8 в.
Мерихме моята която по принцип клати.... ама като закачихме 15 пин не клатеше.
Днеска почна да клати и на светофара докато си чаках на червеното се сетих че с колегата коментирахме една букса която влиза в бушоните.... бутнах я на запалена кола .....
Тръгвам и О ЧУДО не клати обороти.....Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....
Comment
-
Първоначално публикувано от XaBu4ko Покажи съобщениеТакааааа...
Днеска почна да клати и на светофара докато си чаках на червеното се сетих че с колегата коментирахме една букса която влиза в бушоните.... бутнах я на запалена кола .....
Тръгвам и О ЧУДО не клати обороти....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщениеи някой знае ли:
тази грешка ще се самоизтрие ли като е включен или трябва да се трие принудителноПървоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеМисля ,че не,но не съм сигурен.По добре ако имаш възможност си ги зачисти .Някой по-запознат да сподели все пак......Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
Аз оня ден откачих...... купих 2 флакона контактен спрей и де що има букса - отваряне и обилен душ..... Имаше букси с доста мизерии вътре....
Резултат - клатенето на 90 % изчезна , не забива обороти ( на място като дам газ след това си слиза плавно до към 800 оборота без колебание ) , паленето сутрин се подобри.
Обърнах внимание също така че на 3-4 букси кабелите точно преди буксата са огънати,сплескани..... и 100% има и някой който прави магарии.....
Сега от време на време поклаща обороти ама от порядъка на 100-тина оборота........
А ако колата позаклати по-сериозно оборотите отварям капака бутам 3-те букси и заспива......Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....
Comment
-
И аз резнах кабелчето преди да сменя препоръчваните от сервизите части и най-вече след като прочетох в английският форум, че проблема с оборотите при 156 цата е софтуеърен и решаваното му е далеч по-скъпо от резването на същият този пин 15. Колицата си върви чудесно и хубаво, че не се набутах с пари за да сменям моторчета дебитомери и какво ли още не.SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
Comment